מן העתונות

דלתא - בית לתכנון פיננסי

"מתכנן פיננסי צריך לזהות את יכולת הלקוח להתמודד עם משברים"

דוד כהן תמיד אהב את שוקי ההון, ולכן מיד אחרי סיום התואר הראשון חיפש עבודה בתחום. אחרי שנים כשכיר, הצטרף כעצמאי לסוכנות "דלתא – בית לתכנון פיננסי". כשהוא פוגש לקוח לראשונה, הוא דואג…

הכירו את הסוכנת: "כל לקוח זה עולם ומלואו"

ורדית קמינסקי נכנסה לענף הביטוח והפיננסים מיד לאחר סיום התואר הראשון. עבור כל אחד מלקוחותיה היא תופרת תיק נכסים שמותאם למידותיו, ודואגת שהוא מבין טוב כיצד בנוי התיק שלו. לדור הבא היא ממליצה…

עושים תיקון

תיקון 190 נשמע כמו עוד סעיף משמים בתקנות מס הכנסה. אלא שבפועל התיקון הזה עשוי להיות שווה עשרות ומאות אלפי שקלים לחוסך בודד מעל גיל 60 . האם הטבות המס המפליגות של תיקון 190 רלוונטיות גם עבורכם?

הכירו את יועצי הפרישה המומלצים באזור המרכז

מה תרצה לעשות כשתצא לפנסיה? תרצה לצאת לטיול מסביב לעולם? לקנות רכב חדש? אולי להתחיל קריירה חדשה כעצמאי? למרבית האנשים יש חזון לחיי הפרישה שלהם, אולם תכנון פרישה נכון וליווי פרישה בידי מתכננים פיננסיים אסטרטגים – הם אלו שלרוב יאפשרו את הגשמת החלומות.

תכנון פיננסי זה לגרום לכל הכספים 'לדבר' זה עם זה

ההתחלה של רם מוסזדה בשוק ההון הייתה ב'מיטב דש' במחלקת תיאום פגישות. בשנת 2017 יצא לעצמאות כמתכנן פיננסי ב'דלתא – בית לתכנון פיננסי'".

כלל הבסיס שלי בעבודה: זמינות מלאה 24/7 עבור הלקוח

פיני ג'ינאח, רק בן 31, פשוט מאוהב במקצוע שלו: מתן שירות של 360 מעלות ללקוח ("אפילו בחופשות"), עבודת צוות עם עמיתיו בסוכנות "דלתא – בית לתכנון פיננסי" ("השכל נמצא אצל כולנו ולא אצל אדם אחד") ומעמד כעצמאי ("האחריות והלחץ היומיומי שיש לי בתור עצמאי מספקים אותי מאוד")

מתכנן פיננסי הוא מקצוע עם שליחות עצומה

לירן אהרון הצטרף ל"דלתא – בית לתכנון פיננסי" כדי לתת ללקוחותיו טיפול מקיף יותר ממה שיכל לתת כשכיר, ומתרגש בכל פעם שאחד מלקוחותיו מפנה אליו את הטיפול בהוריו ("זה אומר שהוא סומך עליי כשמדובר באנשים הכי חשובים לו")

 

מתכנן פיננסי הוא איש האמון של הלקוח בכל הקשור לניהול כספיו

גיל פאן הצטרף ל"דלתא – בית לתכנון פיננסי" לפני ארבע שנים. מול כל לקוח חדש, חשוב לו לשדר אמינות לפני הכול, ולמתכנן הפיננסי שנמצא בתחילת דרכו הוא ממליץ: "תעבוד קשה, תתחבר לאנשים שכבר עשו את התהליך, ותלמד כמה שיותר מהסביבה המקצועית"